kako koristiti USB printer preko LPT porta
(prestaro za odgovor)
Dean Cupovic
2005-12-05 10:25:13 UTC
evo reko da podijelim sa rajom iskustvo, ovo je korisno za programere koji
zele, odnosno ograniceni su da mogu pristupati printeru direktnim
otvaranjem LPT porta, a imaju USB printer.
Npr. clipper programi ili POS kase su potencijalni programi.
Ja sam ovo napravio na XP-u, ali predpostavljam da i druge verzije windowsa
to mogu, samo treba da mogu izvrsiti NET USE
Elem printer se normalno instalira na masinu.
Ukljuci se sharing tog printera.
Posto windows omogucava da se lpt port spoji na neki drugi printer preko
mreze, to se moze iskoristiti i za lokalni printer.
Tako da ako se share npr zove \\COMPUTER\EPSON, potrebno je otkucati:
net use lptx \\COMPUTER\EPSON
gdje je lptx lpt port na koji se zeli zakaciti, najcesce lpt1
dakle COMPUTER ce biti ime lokalne masine, a EPSON je ime share-a koje se
odnosi na taj printer.
i to je to, mozete stampati na LPT1
Novi Indentintent.
2005-12-06 14:52:02 UTC
jaranu,dobro tooooo
nego de ti nama fino reciii,
kako mi LPT printer da spojimo na USB ?

eeeeeeeee
s***@alemsistem.com.ba
2005-12-07 07:50:54 UTC
Post by Novi Indentintent.
jaranu,dobro tooooo
nego de ti nama fino reciii,
kako mi LPT printer da spojimo na USB ?
eeeeeeeee
Ako je za ZX Spectrum postojao skupi kabl koji je omogućavao da RS232
izlaz povežemo sa LPT1, onda mislim da nema tehnološke prepreke ni da
se USB poveže na isti način. Kabl je imao shift registar u sebi koji
je pri svakom prenesenom bitu sakupljao podatke i kada se napuni osam,
pošalje ih printeru.
Dean Cupovic
2005-12-07 08:23:59 UTC
Post by s***@alemsistem.com.ba
Post by Novi Indentintent.
[...]
ima adapter koji se kupi i spoji na USB i ide direktno na centronix port na
printeru. nije to frka.
ma fora je sa USB printerima sto ne moze:
copy CON USB1
:) ili nesto slicno
OuT_LaW
2005-12-07 13:08:28 UTC
Post by Dean Cupovic
Post by s***@alemsistem.com.ba
Post by Novi Indentintent.
[...]
mislis da ce iz dos-a "zvati" printer da printa neki txt file??
--
Pozdrav
OuT_LaW